BMW M3

1986. aastal valmis Esimene M3 - E30. Oli võimalik katalüsaatoriga ja ilma katalüsaatoriga variant. Mõlemal mudelil oli 4 silindriline mootor. 1988. aastal valmis kabriolett variant. 1989. aastal sai M3 uue mootri, millel oli juba 215 hobujõudu.

1992. aastal esitleti uut M3 - E36. Uuel mudelil oli kuus silindrit ja 286 jobujõudu. 1994 oli valikus nii sedaan kui ka kabriolett. 1996 aastal said kõik mudelid uue 321 hobujõulise mootori. Sedaan variandi tootmine lõpetati 1997. aastal. E36 kupee ja kabrioleti tootmine lõpetati 1999 aastal.

2000. aastal tutvustas BMW uut E46 M3. Autot tõukas edasi kuue silindriline ja 343 hobujõuline mootor. Üks aasta hiljem tuli välja ka kabriolett. Uus oli ka SMG 2, tark käigukast, mis tegi võimalikuks sarnase käiguvahetuse Ralf Schumacheri või Juan Pablo Montoya võidusõiduautoga!

2007. aastal nägi ilmavalgust neljas E90/92/93 M3 põlvkond, valikus oli nii sedaan, kupee kui ka kabriolett. Kupee versioonil karbonfiibrist katus. Mootor kõigil mudelitel 4 liitrine V8, hobujõude 414.

2014. aastal esitleti järjekorras juba viiendat, F80 M3 põlvkonda. Sedapuhku jäi valikusse ainult sedaan. Kupee ja kabriolett liikusid M4 nimetuse alla. Erinevalt eelmise põlvkonna sedaanist oli sellel karbonfiibrist katus. Mootor 3 liitrine ning 425 hobujõuline.

2020. aastal nägi ilmavalgust kuues põlvkond, G80 mis on varustatud sarnase 3 liitrise ja 6-silindrilise mootoriga nagu eelnev põlvkond, kuid hobujõudude arv on kasvanud 473-ni.

WebArt 2004 - 2024

Sünnipäeva luuletused
Teine Maailmasõda | LondonTown | Uusveeb | SuseLinux | Pistik.net | FirefoxInfo | Emol | Emol Planet | SkateMag.ee | Ex / treme | Vormel-1.ee | Ralliportaal.ee & WRC | Jalgpall | Motokross Online | Silver Muru | Tihend | Postiindeksid ja sihtnumbrid | Wordpressi kodulehe tegemine | Jõululuuletused ja salmid | Nimepäevad